bakgrunn

søndag 31. oktober 2010

Gutterommet


I dag tar vi en tur opp i loftstuen vår.


Her har jeg ikke fått malt panelen enda, men har planer om det,
ja også gulvet skal males (en gang).


Her oppe har vi ikke den hvite romantiske stilen,
jeg har egentlig ikke noen gjennomført stil, det blir heller
litt sånn som jeg liker stil :-).

Kransen og ørnen er hobbykjeramikk som jeg har malt.


Disse treproduktene er det min far som har laget til meg,
sånne julegaver fikk jeg da jeg var barn (haha synes jeg ser
mine barn hadde fått sånne gaver nå til dags)

...men jeg er veldig glad i dag for at jeg fikk akkurat disse
hjemmelagde gavene. Min far døde i en brann da jeg var
7 år gammel. Det finnes ikke så mange ting etter han,
det meste brant opp, viktig og ta vare på de få minnene jeg har.
(foreldrene mine var skilt, så disse tingene var ikke i
huset som brant ned.)

....men nok om det...




Grunnen til at jeg kaller dette rommet for gutterommet
ser dere her....åsså vi som nesten ikke ser på tv en gang.
Det er vel en typisk gutteting dette med stort tv, masse
spill og dolby surrond. Skjønner ikke helt hva vi skal med
kinoeffekt i et privathus, jaja noe må vel gubben også
få lov til og bestemme, hihi.

Disse møblene vi har her oppe på loftstuen kommer jeg
nok ikke til å male, jeg liker de sånn som de er.

Ett lite tips til hvordan man kan skjule fjernkontrollene.


Denne esken som ser ut som en bok,kjøpte jeg egentlig
til å ha fjernkontrollene i, men trenger egentlig ikke det
når vi har egen stue til tv'en. Jeg finner nok noe annet jeg
kan bruke den til :-)

Klem fra Elin

7 kommentarer:

  1. hei på deg,'
    så koselig dere har det i loftstuen, masse fint der,koselig med egen stil da,
    å lydanlegg til tv..hmm ja det må jeg å ha eller så gidder jeg ikke se film,
    ikke bare en manne ting..hihi.
    ønsker deg en nydelig søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så koselig loftstue dere har. Det ser ut som en stue som det går an og bruke og ikke til stas.
    Skjønner godt at du setter stor pris på tingene etter faren din.

    Ha en fin ny uke
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.Får frysniger når jeg leser.Så trist med din pappa.Nydelige ting han har laget.Kjempe stilig loftstue og gutterom .Så mye fint har ikke ord.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Masse klemmer fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Så flott at du har dissse tingene etter din far! Dette var et koselig rom, så godt at ikke alt skal males! ..og stor TV hører definitivt med til gutterommet:D

    Ha en fin tirsdagskveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så mange flotte ting :-) Spesielt de etter faren din...
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  6. Så koselig loftsstue dokke har, skikkelig koselig :) Og mange fine og flotte ting har dokke også !

    Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min :) Klart eg kan lage deg ein slik figur. Fint om kan kontakte deg på e-post :)

    Skriv gjerne til meg på gunknitter@hotmail.com

    Ønsker deg ein fin dag i morgon også :)

    SvarSlett