bakgrunn

fredag 22. oktober 2010

Julekort


Er i full gang med å lage julekort og julegaver, må nesten
begynne tidelig skal man bli ferdig før jul. Det hender at jeg ikke
blir ferdig i tide, har sittet natt til julaften for å bli helt ferdig
med julegavene noen ganger :-/


Jeg synes det er kjepekoselig å gi bort noe jeg har laget
selv, håper de som får det synes det er gøy å få noe de ikke
bare kan gå inn på en butikk og kjøpe selv.
Jeg blir iallefall glad hvis jeg får noe som er hjemmelaget,
diamanter og sånn står aldri på mine ønskelister :D

Egentlig alt for tidlig å vise jule ting, men pytt pytt
(dere tåler vel å se litt, hihi)

Klem fra Elin



5 kommentarer:

  1. Enn å få et slikt julekort!..en gave i seg selv. Jeg er ikke flink på dette, men skjønner man må begynne tidlig når det ligger så mye arbeid bak. Morsomt å gi, morsomt å få!
    Ha en fin lørdag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fine kort!! Og så morro med hjemmelaget ;)
    Det hadde hvertfall jeg satt pris på!

    Ha ei god helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei.Virkelig kjempe fine.Så koselig å fa hjemmelagete kort.Jeg er ikke så flink til det.Men har prøvd meg på noen tidliger.Får se senere.Har så mye jeg har lyst å lage.Ønsker deg og dine en riktig fin helg.Klem fra Bodil som nå ser på en nydelig gutt Theo kjempe nydelig...

    SvarSlett
  4. Nydelgie kort :) Heldige dei som får desse. Enig med deg i at det er stas å få noke som er heimelaga. Eg brukar å ønske meg det med mine to døtre. I fjord fekk eg en Cd dei hadde spelt og sunge inn på !! Gjett om eg vart glad !

    SvarSlett
  5. hej Elin, så mycket fint du gör, dina kort är så vackra och man kan se att du lägger ner mycket arbete på dom. jag uppskattar oxå när någon har gjort något själv. Kram på dig/INgela.

    SvarSlett